Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Therese - 27 juni 2009 13:11

Att en endaste låt kan få det att göra så ont i hjärtat och få tårarna att rinna varje gång. Den spelas förtillfället på radion och det skär i både hjärta och själ, ända in i benmärgen. Det är den absolut jobbiagste låten jag kan lyssna på även fast det är min favorit. Men den tillhör verkligen Malin, snart har det gått ett helt år...


Morgonen har tillbringats på resande fot i staden i shoppingens tecken. Först så var mamma och jag till Ö&B. Där inhandlades pälsglans och sprayplåster, något sorts plåster måste ju kunna hjälpa mot skoskav, eller? Sedan vidare till Expert där jag såg Björn Axén Volumemaster (stavning?) för 500 kr, köpa eller inte köpa? Ska kolla runt på internet om lite recensioner utav prylen, vore nog ett bra köp då jag gärna vill ha lite mer volym i håret när det väl fixa till. Kollade även på mobiler men jag vet verkligen inte vad jag vill ha för någon. Hur ska jag kunna byta ut min stötsäkra mobil mot en mer ömtålig? Sen blev det lite mathandling på Willys och sedan Kronis. Så vi gjorde stan runt ungefär.

Ikväll ska mamma och jag gå ut och äta någonstans där det inte är fullt med folk, risken finns ju.

Men först ska jag självklart göra ett besök i stallet hos min söta Pica, idag är det dressyr som gäller fast inomhus. Hoppbanan var något hård och dammig igår samt att det ju blir som en oas där om det inte blåser typ halv storm som det gjorde igår.


Fia får bli dagens bild som visar hur vädret är i sommar Sverige :)


Efter att ha läst nu att Lina's Lua ska få bli mamma så vill jag med ha en fölis, men det får bli om några år. Måste ju få rida ett tag nu innan. Men sen så ska det nog få bli en fölis tror jag, tur att jag köpte ett sto. 

Nu ska jag kolla recensioner. Ha det soligt!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards