Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Therese - 20 juni 2009 13:50

Gårdagen var riktigt rolig. Trevligt sällskap, god mat och god dryck, kan det bli bättre? Kom hem vid halv fyra inatt, sen blev det sova. Och som alltid med lite alkohol i kroppen så sover man ju skitdåligt men det hinns ta igen.

Mamma ringde förut och sa att de stannade hos Lotta och Björn på kusten en natt till. Så är själv ikväll med, ska kolla film och umgås med kissen, hon är sötast!


Ska snart fixa lite mat innan jag åker ut till stallet. Blir självklart cykel, bilen får stå dagen efter. Kanske att jag kan våga mig på att köra ikväll. Eftersom cykelnn ska tas till stallet hoppas jag nu på uppehåll iaf på väg till stallet. Tror jag har alla regnkläder i stallet, inte det smartaste kanske.

Pican ska iaf få prommenera idag igen då skon hänger i sadelkammaren i väntan på hovslagare. Så det blir väl antagligen till veckan någon dag hoppas jag. Får se hur hoven ser ut idag, är den för upptrampad så får hon nog stanna kvar nere på ridskolan i en hage tills skon sitter på igen. Det är ju lite typiskt att hon ska tappa en sko nu när vi börjat komma igång ordentligt med ridningen. Men men vila skadar väl inte varken henne eller mig så.


She is sweet! 


Nu blir det mat, tacopaj och fetaost står på matsedeln.

Ha en fortsatt trevlig midsommar!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards