Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Therese - 10 juni 2009 20:06

Idag när jag red fick jag nästan en magisk känsla, herregud!

Ola tittade när jag red och jag fick stränga order på hur jag måste rida nu, red lite för snällt så nu ska det bli ändring kan jag lova. Så Ola hjälpte mig en liten stund och shit vilken härlig häst när hon kom till riktigt arbete! Hon kan röra sig och det bra med, kunde inte annat än le när jag red. Så till veckan blir det lektion för Ola.

Nu ska jag träna på att hitta känslan själv tills dess.

Angie tog lite kort när jag red så jag lägger nog upp det när jag fått.


Annars idag har jag inte gjort mycket. När jag vaknade imorse var jag tvungen att läsa kommentarerna i min student mössa, det var ju studentfirande i denna stad idag. Kan säga att jag blev varm i hjärtat, nästan så det blev en liten tår i ögonvrån. Mina klasskamrater var verkligen de bästa!

Sen städade jag skrivbordet lite grann, det såg ut som jag vet inte vad. Slängde massa papper och fixa en pärm till Picans papper, passet fick sin plats i tävlingsmappen. Har mailat till förra ägarna och frågade om kopia på hennes diplom och det skulle hon skicka det till mig.

I övrigt så åt Pican inte sin betfor idag heller,  Lina sa att Sessan inte åt om det var linfrö i hennes, så jag ska prova detta imorgon och se hur det blir. Annars vet jag ej vad jag ska göra. Hoppas på att detta är problemet nu annars kommer jag bli tokig!


Nu ska jag ägna mig åt tv och invänta Grey's, som är sista för säsongen. Imorgon kommer Madde och Pärlan hem, i helgen blir det lite grillfest och födelsedag. På återseende!


// therre 



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards