Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Therese - 29 juni 2009 15:43

Idag blev det första dagen av 8 veckors jobb. Det gick otroligt bra Erika, som jag körde med, och jag var ett super bra team. Så jag fick en lång lunch där jag inhandlade solskyddsfaktor och lite mer after sun-lotion, den går åt efter gårdagens bränna.

Just nu är jag otroligt trött, ska nog dö i soffan en stund tror jag innan det är dags för stallet. Ikväll ska Madde och jag skritta ut, Pica har ju gått dressyr i flera dagar nu. Så lite vila för båda två. Sen är det ju tio gånger jobbigare att rida i denna otroliga värme som vi har just nu. Men man ska inte klaga för snart längtar vi tillbaka till den.

Onsdag ska jag nog rida för Ola igen, behövs lite extra ögon igen. Förhoppningsvis har vi förbättrat oss sen sist.


Nu får det var nog, bjuder på en otroligt härlig film som jag hoppas ingen undgått att se. Detta är verkligen dressyr när den är som bäst! För att citera Aramis. Så titta och njut! Glöm inte ha musiken på, det gör detta bara ännu mäktigare.


http://www.youtube.com/watch?v=ZvUDAlsLo20


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards