Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Therese - 19 februari 2010 14:05

Tävlingen på söndag är inställd! Pga skit snön! Vill inte ha mer nu!!!

Så den flyttas troligen till den 6 mars, jag som hade laddat så och planerat. Men jag får se det positivt att jag hinner träna mer och öva mer program helt enkelt.


Har istället gjort en lista över saker jag vill köpa i Scandinavium nästa helg (känns som en evighet dit!)


  

Grooming-bag helst från Eskadron då de verkar vara stabila med många fack. Hoppas på att de rear ut höstens färger till riktiga fynd-priser.

Bild härifrån


  

Vita "tävlingsskydd", gärna de här från Catago dock så kostar de en del pengar. Men verkar vara väldigt praktiska och sjukt snygga   

Bild härifrån


  

Hårnät till tävling, inte just det på bilden utan ett svart som rymmer allt mitt hår   

Bild härifrån


Sen ska jag köpa ett sådant här fint ridtäcke från Horsewear  Det är Pica värd! (Det kan jag ju få använda på tävlingen då med   )

Bild härifrån  


Hela dagen har jag pluggat och pluggat och det känns rätt bra inför tentan imorgon. Men eftersom allt känns så bra så börjar ju pressen att skriva ett VG komma, inte alls bra men jag vill gärna få VG. Framtiden får utvisa vad det blir för betyg.

Snart bär det av mot stallet för ridning, behöver inte rida några program delar idag då (skönt!) utan kan fokusera på att få galoppen mer samlad.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards