Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Therese - 2 februari 2010 21:52

Inget långt inlägg idag, kanske inte imorgon heller. Insåg just att jag måste ta tag i min pluggning NU!!! Har "bara" ca 300 sidor som jag behöver läsa ikapp, sen ska det sammanfattas. Ge mig lite inspiration, tack! Okej, visserligen är det ca 2,5 veckor kvar. Men jag har ju massa roligt inplanerat också, så det känns stressigt.


Pica var för övrigt både bra och jobbig idag. Mellanväggen i ridhuset har blivit lagad (påbörjad iaf) vilket innebär nya ljusa partier och det var suuuuper farligt!   Men när hon slutade titta och istället ville arbeta var hon rätt så super. Hon blir lite mer "eldig" när hon varit spänd och det ger i sin tur, vad jag tror, ett flashigare intryck. Så allt "ont" för alltid med sig något gott   


Nu ska jag kolla PH-finalen innan det blir sängen, sen ska jag drömma sött om min favoritbok.

     


På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards