Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Therese - 15 maj 2009 14:38

Imorse fick jag ett sms från säljaren utav stoet. Hon skrev att hon sovit på saken och att jag skulle ringa.


Så nyss så ringde jag henne. Då berättade hon att jag fick välja om jag ville ta deras bud inkl dressyrsadel eller mitt bud och endast häst. Efter lite snack med Ola och Lina och Mamma så blev det beslutat att jag ska nu köpa häst och sadel om allt går som det ska vill säga. Besiktning ska ju ske och pengar skall överlämnas, kontrakt skrivas på och hästen ska ju stå i min box. Så med förhoppning att vinden nu blåser åt mitt håll så kanske jag snart är hästägare igen.


Idag blev det Karlstad för stövelprovning. Provade Cavallo stövlar och dom är ju så fina. Tog mått och sånt. Kunde ju inte prova ett par som passade men kunde iaf prova fot och höjd. Så nu ska jag fundera på om jag ska beställa eller inte. Sen blev det Ikea och jag inhandlade nya kuddar till min soffa, bild kommer. Sen blev det mat och sedan hemfärd.

Ska alldeles strax cykla upp till ridskolan för att ha Lina's lektioner.


Nu håller vi tummarna gott folk så vinden blåser i rätt riktning!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards