Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Therese - 21 maj 2009 21:34

...och 4 dagar fyller jag 20 år :)


Idag har det varit jobb på ridskolan. Mockning med Cassie, kändes som den gamla goda tiden. Vi var snabba, effektiva och noggranna.


Nu på eftermiddagen hade jag hoppning med Angie och Mimmi. Figge var super duktig, hoppade banan på 95 cm. Sen blev han trött men ändå så kämpade han. Vilken kämpe han är även fast han var trött och inte riktigt orkade utan ville stanna, så hoppade han ändå. Två hopp blev lite otäcka med bommar som flög lite illa. Men ändå så blev han inte avskräckt, bara att sänka och sen komma på igen. Som sagt en riktig kämpe!
Elske var mindre duktig. Mimmi ville inte hoppa så jag hoppade upp och tog  några skutt, men kom fram till  att Mimmi gjorde rätt i att inte hoppa. För hon var inte rolig. Synd att hon blir så här ibland, för hon skulle kunna vara en jätte fin hoppehäst. 

Sen kom Andréa och vi gjorde startlistor till helgen och fixade resultat från MHC som vi hade på påsken.


Imorgon så åker vi till Linköping för att hälsa på Madde och Pärlan samt kolla på intagningsproven. Måste ju förbereda mig inför nästa år, om jag nu får komma på det.


Nu ska jag ägna mig åt tv:n.

Ha det!


Stort grattis till fina framgångar för de som var på tävling idag :) 


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards