Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Therese - 20 maj 2010 20:27

Nu på kvällen så fick vi besök av grannkatten Alfons och jag tror nog att Fia innerst inne tycker om honom även om hon gärna skriker lite och fräser när han kommer för nära    See for yourself!


  

Fia har fått span på Alfons

 

  

Alfons visar sig rätt så underlägsen kan man säga!

 

  

Wuuuups! Bästa att pysa!   

 

  

Fia takes the first step...

 

  

...åhh snygg brud!

 

  

Eller inte!   

 

  

Jag väntar här så länge...

 

  

Finally some LOVE!    

 

Nog om kattkärlek och till lite ridning. Har bestämt mig nu att jag inte kommer ha stövlarna på tävlingen då jag inte är helt "bekväm" i dem än och ska jag tävla vill jag kunna prestera och det kan jag inte göra om jag känner mig "obekväm". Men självklart ska jag inte sluta rida i stövlarna för det utan jag rider i dem så ofta jag kan nuförtiden.
Pica kändes relativt bra idag, hon söker sig gärna neråt i formen redan från början av varje pass nu vilket är positivt eftersom hon då själv börjar arbeta med bakbenen. Självklart krävs det ju lite från min sida också, men vi är ett team i vått och torrt! Kan ju knappt tro att det snart redan gått ett år, känns som att jag hämtade henne i Norrköping igår. Men det är väl som man säger "Tiden går fort när man har roligt". För roligt har vi definitivt haft och vi har utvecklats enormt tillsammans under det här året och mer ska det bli.


Imorgon ska jag göra ett besök hos ortopeden med diskbråcket, se vad som händer, vad jag ska göra och om jag får slippa de där jäkla tabletterna någon gång. Ska bli skönt att få ett "slut" på det hela och få veta vad man får och inte får göra helt enkelt. Sen i helgen bär det av mot Ullared med Mamma, Lindha och Lotta. Shopping på hög nivå trots nästan noll kronor på kontot, tur man har lite sparpengar att ta av. Men det ska bli skönt att bara få komma bort ett tag och bara vara liksom.
Nu ska jag sätta mig framför tvn och invänta mitt framtida yrke på tv, Criminal Minds.
På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards