Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Therese - 4 juni 2010 19:07

Idag hade jag kursen sista tenta. De fem första frågorna gjorde att jag fick lite lätt hjärtattack och tänkte hur ska detta gå? Vart anmäler man sig till omtenta? Men övriga frågor var betydligt mer bekanta så jag tror och hoppas jag kan få ett litet G iaf. Men jag ropar inte hej än, vad som helst kan ju ha skett under min skrivtid. Men med denna tenta så innebär det att jag är fri och har så att säga "sommarlov". Det ska bli skönt att bara få vara ett par dagar eller veckor och göra det jag vill.

Firade min första sommarlovsdag med att hitta ett långt linne och en söt tunika på H&M som jag kan ha i sommar.


På eftermiddagen åkte jag sedan och handlade Hippo-foder i nya butiken. Farbrorn som har affären hjälpte mig bestämma vilken sort och det blev Hippo Champ, Pica åt de få pellets hon fick av mig så det ska nog gå fint att byta över. Kommer ju faktiskt spara 20 kr på varje säck! Krafft har blivit så otroligt dyrt senaste tiden, vilket är synd för de har bra produkter.

Var dagen till ära hästvakt åt både Angie och Ola eftersom de båda tyckte att Strömsholmstävlingarna lockade mer än stall (de åkte inte tillsammans). Självklart vill jag med åka, men för vilka pengar? Jag fick nöja mig med att mocka, göra mat, byta vatten, prommenera och beta med tre söta hästar istället. Luna, Putte och Pica.
Pica fick vilodag idag eftersom det passade bra när jag ändå hade så mycket annat att stå i. Imorgon kör vi på med ridning igen, söndag uteritt.


  


Nu känner jag hur det luktar god mat, så jag ska avsluta detta korta inlägg nu.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards