Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Therese - 26 juni 2010 13:40

Gårdagskvällen var riktigt trevlig, dock var singel-festen kanske inte så mycket singel-fest men det var kul att få träffa helt nya människor och återse gamla klasskamrater!

Fick återigen höra den klassiska: "Jag känner igen dig!" Jaha, från vart då? Men det kan dom aldrig säga, haha!
Kvällen bästa kommentar från Andréa: "Har du varit 18 i fem år?" Detta citat, som kommer följa med länge, yttrade sig när Andréa skulle komma på vad hon gjorde när hon var 21, alltså för fem år sedan. Många skratt och en sen kväll med a lot of myggbett!

För en längre version av kvällen rekommenderar jag Andréa´s blogg 


Om någon timme eller två ska jag bege mig till stallet. Ser fram emot att få rida och pyssla idag eftersom det blev varken eller igår. Inträffar ju väldigt sällan att det händer sådant. Men jag tog ju in och borstade av och kollade igenom henne efter ev sår från hagvistelsen. Men allt såg fint ut.  Igår hade hon förresten ätit upp frukost-kraften och såg även ut så här:


  


Ett gott tecken på att brunsten nu börjar försvinna helt. Andra ston blir tjuriga under brunsten, mitt blir som ett lamm   

Bjuder på några bilder sen igår också.


  

Lycklig är den som rullar!


  

Högre grad utav samling   


  

Best friends    


  

Pica, Luna och Elske

Samtliga bilder av: Angie


Sådär, nu ska jag bege mig ut och läsa lite i min bok tror jag. Ikväll ryktades det om pizza med flickorna.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards