Alla inlägg den 17 september 2010

Av Therese - 17 september 2010 21:37

Idag har det varit en sån där bra dag, har hunnit med nödvändiga saker utan att behöva stressa. Me like a lot! Stressen är inte min bästa vän!

För det första, min plastrong kom idag! Kan den ha kommit vid ett bättre tillfälle, dagen innan tävling. I don´t think so!


  


  

Uppsydd på beställning från Equi Design 


Först tyckte jag den såg lite konstig ut, inte riktigt som jag föreställt mig. Men när jag visade den för mamma nu ikväll så blev jag helt in love! Gillar den a lot! Så imorgon blir det premiärridning med plastrong för mig. Nu kommer Pica och jag definitivt vara snyggast på tävlingsplatsen!


Åkte ut tidigt till stallet idag, eftersom jag skulle börja jobba kl 17 ville jag hinna duscha Pica, packa det sista osv i lugn och ro. Tro på fan att jag hade lugn och ro kl 16 var jag klar. Men jag är hellre klar i tid än att behöva göra saker med andan i halsen.
Men imorgon alltså tävling. Troligtvis sista LB:n och jag är riktigt laddad. Nu ska här göras bra resultat! Men vi får väl se hur det går, vädret kommer troligtvis vara regn men inte hällregn. Hoppas på att få uppehåll under tiden jag ska sitta till häst åtminstone.


Nåväl, snart dusch och läggdags. Ska befinna mig i stallet kl 6 imorgon för att hinna mocka och fixa klart stallet, knoppa och lasta alla grejer i bilen innan det är avfärd kl 7.20 ca. 

Bjuder på en smygtitt på kommande utrustning i klubbens klädkollektion, this one I like!


  


På återseende!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards