Alla inlägg den 23 september 2010

Av Therese - 23 september 2010 23:07

Dagen har rullat på ovanligt snabbt idag. Steg upp kl 8, ut för en PW. Hem för frukost, sen plugg fram till kl halv ett ca, upp på stan apoteket och boka klipptid, lejonmanen är för lång! Hem för att plugga. Har räknat tre statistik uppgifter och jag fick MVG på alla tre, det känns helt okej inför den här tentan, än så länge. Fråga mig igen på måndag...

På em for jag till Pickiluring som jag försökte smyga förbi, men icke hon hörde att jag kom och gnäggade som alltid lite hysteriskt. Träffade Emma som snällt lade in alla anmälningar till nästa helg dressyr, det tackar jag hjärtligt för! Dock vet jag inte hur det blir med funktionärsbiten, de flesta verkar kunna komma på lördag och nästan inga på söndag. Men hey vi har ju klarat av att fixa tävling, plugga och tävla samtidigt förut så det ska väl gå vägen den här gången med I guess   
Pickiluring och Putteliten fick mockat och mat gjord, sen fick Pickiluring en borst och en longering ute bland mygg och dimma. Kändes nästan som vilda western när man såg dimman långsamt tätna över gärdena, lite mysigt faktiskt (om man bortser från miljontals med mygg!). Efter det lärde jag Emma att fixa startlistor och starttider, hon kirrade det perfekt! Bra att vara två som kan fixa med datan nu inför alla tävlingar.


  


Imorgon är det också en snabb dag. Först upp för att hinna med att träna kl 9, sen bör jag förhoppningsvis vara hemma vid kl 10 för att duscha för kl 11 ska jag infinna mig i bilen påväg mot uni, där bjuds det på seminarie som känns väldigt onödigt. Men det är lättare att delta på ett sådant än att skriva en extra uppgift, betygsmässigt alltså = mindre jobb.
Lördag är det då dags för debut i LA:4, har en sen starttid vilket jag tackar för. Ingen stress och press utan sovmorgon och lugn, me like! Becca följer med och assisterar eftersom Mimmi fått förhinder tyvärr. Nu mot duschen!

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards