Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Therese - 15 augusti 2009 19:08

Jag är så jävla nervös! Jag tror jag dör!

Magen gör ont och hjärtat slår lite fortare än vanligt, har precis skrivit ut startlistor för imorgon och planerat min framridning. Nu börjar jag fatta att det är tävling imorgon redan. Herregud!

Men jag behöver iaf inte stressa, ska lasta ca halv elva och har då hela morgonen på mig att fixa stallet, packa saker i bilen och knoppa. Programmet har jag nu lärt mig så det ska nog sitta imorgon hoppas jag, har ju haft blackouter förut vid tävling men då har det ju varit strålande sol och typ 30 grader varmt också.


Dagens resultat var mycket goda för tjejerna. Frida etta på 68%, Ebba två i LA:2 på 66% och någon placering i LB:1 på 67+% de fick ändra pga felräkning efteråt. Jonna fick mycket dåligt betalt för sin ritt 61%, synd för Wislana var super duper fin idag men det är bara att kämpa vidare! Laget kom trea totalt tror jag, vi åkte hem innan allt var slut då det tyvärr inte räckte till placering. Ett enda poäng skiljde det!


Nu ska jag beställa pizza, har  ätit 2 mackor idag. Sen blir det Vänner hela kvällen och sen sömn med drömmar om taktmässiga skänkelvikningar och flygande ökningar.

På återseende!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards