Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Therese - 30 augusti 2009 15:34

Örebro turen blev lite smärtsam för plånboken men bra för mig. Har köpt ett nytt träns till Pican, det blev lite mer pengar än jag tänkt egentligen men det är fint och bättre kvalité än Hööks, sen har jag nu köpt min telefon :)


Hinner inte skriva mer nu, ska till stallet och hoppträna.

   För alla som tydligen inte har någon koll på denna sjukdom så kan man läsa här hur detta smittar eftersom det nu blivit ett sådant rabalder över detta. Många tycker synd om sig själva men det drabbar alla och inga fel har begåtts...

 

// therre 

Av Therese - 30 augusti 2009 09:44

Gårdags kvällen spenderades framför tvn och Eurosport med EM-finalen i dressyr. Fick igår kväll reda på att man kunde se hela dressyren för en gångsskull, så jag satt bänkad framför tvn. Och vilken magiskkväll, fick uppleva fina hästar, rysningar, tårar i ögonen och ett nytt världsrekord på 90,700 %!

   Tårar och rysningar stod självklart Edward Gal och Moorlands Totilas för, trots att jag sett det kürprogrammet säkert hundra gånger, så var det en magisk stund att få se det "live". Vilken häst och vilken show! Man undrar ju lite, hästen är endast 9 år och redan slagit världsrekord 2 gånger, kan den bli bättre?

    Man tror att trollkarlar står för mycket magi, men Moorlands Totilas är verklig magi!


Dagen till ära så ska jag åka till Örebro. Ikea, Till Häst och Elgiganten skall besökas, ska klämma lite på telefonen igen för att känna mig verkligt säker.

   På återseende!


// therre
 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards